Friday, February 22, 2013

BookFiend på Etsy

Efter mycket önskebloggande hit och dit om olika Etsyprodukter har jag äntligen Etsyshoppat för första gången! Egentligen var det för två månader sedan men först nu har alla presenter kommit fram.* Olga har fått sin färdigblivningspresent och Nessie har fått sin julklapp och... jag har fått en liten present av mig själv. 

Butiken heter BookFiend och säljer bl.a. halsband, t-skjortor och tygväskor med litterära citat på. Det jag blev förtjust i var läderarmbanden och det att man kan få egna citat ingraverade. De finns i alla möjliga färger och modeller. Nessie fick en Steinbeck (kul idé med gömd text!) och Olga och jag fick varsin Twain. (Alla i svart och med texten i Jane-font.) Alla blev nöjda. Så jag ville tipsa och rekommendera. Butiken svarade också genast på mina frågor och var helt super friendly.


(Det blev förresten inga bokcitat - det blev musikcitat på alla tre.)

* Det tog egentligen inte länge. Ca. 1-2 veckor är leveranstiden från USA och paketet kom fram några dagar efter jul men jag hade långt jullov och hämtade ut dem först i mitten av januari och så tog det en stund före jag skickade vidare till Moskva och så tog det ett par veckor och... ja ni förstår.

No comments: