Saturday, December 07, 2013

Kalendrar

Nu ska kalendernörden tipsa lite.

Personlig almanacka är ett underbart ställe där man kan få alla sina drömmar besannade. Kalender med egna pärmbilder, egna färger, nu också på finlandssvenska. (Också väggkalendrar och anteckningsböcker!) Jag hade en år 2012. Och 2008 då det var helt nytt. Och nu har jag beställt en för 2014!

(Den här gången hade jag dessutom äntligen lite mer fantasi än att bara kalla den "Frida". "My Struggles With Muggles" var för långt så det blev "DON'T PANIC". Ni får se den sedan när den kommer of course.)

Finlandssvenska Ratatakalendern är så ljuuuuuvlig! Ville ha den (där råsa) jättemycket men tyvärr passar det där veckoupplägget inte mig för jag
kan
int-
e
skr-
iva
så-
här
!
Även om jag allvarligt funderade på att börja. Så snygg är den.

Det verkar som att man ännu hinner med julbeställningar.

No comments: