Thursday, June 12, 2014

Code Name Verity - i dina öron!!!

Söker du efter bra böcker att lyssna på i sommar? Har kanske möjligtvis någon liten del av mitt evinnerliga tjat om den storartade romanen Code Name Verity väckt intresse?

Från och med idag den tolfte till den 18.6 finns Code Name Verity att ladda ner gratis från Sync. Den här ljudboken har fått massor bra kritik. De två uppläsarna är brittiska skådespelare och Morven Christie, som läser första delen, är skotsk precis som Queenie. Så det låter ju lovande.

Jag har den redan i min ipod (jag skaffade den under en sådan där 30-dagars Audible Free Trial) men jag har inte lyssnat på den ännu för jag är konstigt dålig på ljudböcker.

Sync erbjuder två gratis ljudböcker per vecka hela sommaren. Så det lönar sig att kolla in hela listan. Kul idé också att den ena boken är en (relativt) ny ungdomsroman och den andra är en klassiker som på något sätt relaterar till den.

No comments: