Saturday, May 14, 2011

En lördag i tre bilder

Snart ESC hos Lisa!


Kexxx! Jag har lagat själv!


Båda på svenska av ekonomiska orsaker...

Notes
* Jag har kollat upp Finlands och Sveriges bidrag på youtube. Jag är redo!
* Men det patriotiska nagellacket är nog in honour of de finska lejonen och inför finalen imorgon. Som jag may or may not watch för jag har svaga nerver och traumatiska minnen (haven't we all...) 
* Tack Anki för kexen och receptet!
* Hetta handlar om en solfysiker och nobelpristagare. Måste. Ju. Ha. 
* Barclay lär vara spännande. Hoppas!

4 comments:

//t said...

Du har bakat kex?

Fridolina said...

Joo då! ;)

Emmas Bokhylla said...

Jupp, Barclay var spannande, skall bli kul att hora vad du tyckte!

Fridolina said...

Jodå! Jag läste den snabbt iaf. Blir väl ett inlägg om den snart...