Monday, December 03, 2012

DASHING THROUGH THE SNOW

Julshopping! Jag har egentligen inte så mycket emot julklappsshopping men jag har stora problem med folk som promenerar långsamt mitt i vägen för mig. Och det finns ju onekligen mer av dem såhär i juletider.



DASHING THROUGH THE SNOW

GET THE FUCK OUT OF MY WAY

YOU’RE SO FUCKING SLOW

AND FAT, WHAT DO YOU WEIGH

HA-HA-HA

YOU CAN’T FUCKING SING

I’LL START A FUCKING FIGHT

GET OUT MY WAY YOU FUCKING HO

I’M DRIVING HERE TONIGHT

JINGLE BELLS, GO TO HELL

GET THE FUCK OUT OF MY WAY

OH WHAT FUN IT IS TO RIDE

OVER BODIES EVERY DAY (HEY)

JINGLE BELLS, GO TO HELL

BITCH WHAT DID I SAY

RUN THAT ASS CUZ YOU CAN’T HIDE

FROM MY MOTHERFUCKING SLEIGH

HEY

2 comments:

mysanlover said...

Haha! Stämmer ju nog överens med tankarna som rör sig i huvu på en ibland också :D

Fridolina said...

Nå precis! Jag kan få EXAKT den där blicken som på bilden ibland...