Thursday, July 16, 2009

Ännu en kväll på jobbet

Britneys fans är definitivt mer FÄRGGLADA än Metallicas. Och mer feminina. Och dricker mycket mer cider. På Metallica såg jag hundratals pappor med sina söner (i lågstadieålder), ikväll såg jag EN pappa med sin dotter (ca 10 år). Han såg mycket mer ut som ett Metallica fan med sitt långa hår, skägg och tatueringar men han hade matchande Britney t-skjorta med dottern. "YOU WANT A PIECE OF ME?" Det var sött. Metallicafansen gav mera dricks och ehh... komplimanger och frågor om när jag slutar jobba ikväll och dylikt. Men det var faktiskt en (tjej) som sa att jag var "tosi nätti" ikväll. Inte illa.

Kvällen i siffror:

Ballerinakjolar: 1
Män jag är 100% säker på att dom var bögar: 3
Spice Girls t-skjortor: 1
Muse t-skjortor: 1
Slayer t-skjortor: 1

Hur kan man vara 100% säker på att någon är bög undrar ni kanske. Man bara SER det, ok. (Heta kyssar i ölkön t.ex. ;))

Att jag inte fick några dricks ikväll visar bara att Britney fansen kanske är lite mer förståndiga. Ett ölstop kostar 5,50 och en Otto Lonkero kostar 7. Tips är som man brukar säga INCLUDED.

No comments: