Tuesday, January 11, 2011

Mera kursfunderingar

Pga ändring i mina kursvalsplaner (min specialitet) har jag nu en lucka på två studiepoäng. Vad ska jag fylla den med tycker ni? Vi har väldigt få tvåpoängskurser vid min institution så det kan hända att jag (oh horror) kommer att tvingas ta några poäng över det som krävs istället. En kurs hittade jag dock: Få fart på studierna 2sp. Oh the irony. Borde jag ta den bara för det skulle vara så sjukt roligt (nåja, lite beroende på ens sense of humor) att gå den kursen som det sista man gör innan man äntligen, efter sina sju år som studerande, får sin magisterexamen?

2 comments:

Johan said...

Den där kursen skall du definitivt ta! :)

Jag gick en kurs som heter "Vad är Musikvetenskap?" när jag studerade mitt tredje år också :)

Fridolina said...

Ja precis, bättre sent än aldrig, ju. Nu gäller det bara att övertala min "studiehandledare" om att den kan räknas som ämnesstudier..;)