Sunday, April 03, 2011

Galna dagarna

Vad jag har hittat i GalnaDagarbroschyren:

Pumps av märket Wonders. Som mina svarta favoriter som är perfekta. Jag tycker jag behöver ett par blåa. För tillfällen när de svarta inte passar. För jeans. För sommaren. Eller när jag ska vara fin men inte festlig. Jag tror jag betalade över 100 för mina svarta så det här är ganska förmånligt. (69,90)

Orkidé. Jag har redan en snygg kruka. (9,90)

Den där uppväxtklassikerboxen som jag tjatat om tidigare. (39,90)



Vad jag tänkte köpa:

Antagligen ingenting. Möjligtvis far jag till Akademen på lördag kväll när det lugnat ner sig. Och ser om uppväxtb.. nä jag menar köper en pocketbok för 3,90! :)

8 comments:

Ness said...

Kunde bra hålla mej för skratt innan konklusionen! :D

Fridolina said...

Hihi :D Hittar du nåå i broschyren då?? ;) Det är ju nästa helg!!!

Nessie said...

Tack, men jag har allt jag behöver här, utom dej förstås. *blink-blink* ;)

Fridolina said...

Haha, snyggt! Men jag tror att du inte ens har tittat i katalogen...;) Man kanske TROR att man har allt man behöver men sedan märker man att det inte alls är så! Jag hittade förresten en sak till jag vill ha (behöver): en cykel!!

Ness said...

Hah, du underskattar mej! Jag gick faktiskt igenom katalogen och konstaterade att jag varken behöver bh, Tommy Hilfigers pyjamas, en doggybag eller husgeråd. Brorsan har en sån där gyroskop-Powerball, så en sån faller under samma beslut. Men om jag riktigt känner efter så lockar nog bastuugnen och jätteräkorna! ;)

Fridolina said...

Haha! Okej då ska vi slåss om såna med argsinta tanter på fredag! ;)

EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN! said...

Åååh har de orkidéer också, älskar såna så nu måste jag nog ändå dit och shoppa ett par stycken =)

SV: Tusen tack för tipset om uppväxtboxen! Verkar som något man bara måste ha i bokhyllan =)

Fridolina said...

Jo! Galnadagarorkidéerna är förmånliga & fina! :) Absolut, jag är alldeles överförtjust i den!