Thursday, September 05, 2013

Det är september satan

När orealistiska planeringar och storhetsvansinnet når sin absoluta kulmen. Nyår för evighetsstuderande. Skål!



Glitterlack - Prim & Proper, H&M
Te - vitt med apelsinsmak

I äkta septemberanda tänkte jag skriva ett par listor. Härligt att skriva listor. Det är sällan man får så stor tillfredsställelse av att åstadkomma någonting så litet.

Bloggmotivation:

- Jag vill! Helatiden!

- Fammo vill läsa om vad jag gör och hur jag inte går ensam i mörka gränder.

- Ellen på Blejk, fejt & fab la till mig på sin länklista (omg)!

Blogga om:

- Den där konserten som vi var på i juli.

- Hur jag firade min födelsedag för ett par veckor sedan.

- Läsrapport för januari - maj 2013. 

- Recensera den där superefterlängtade boken som jag läste nångång i juni.

Ehh, jo. Lovar att skriva om fräschare saker också. Men å andra sidan. Det blir ju bra text när man har haft tid att reflektera över sakerna. (Eller det är vad min graduhandledare säger iaf. Egenskaper hos en bra handledare: humor, taktfullhet, optimism.)

No comments: