Thursday, September 12, 2013

Höstens mest efterlängtade

Ja, Rose Under Fire var den mest efterlängtade boken 2013 för mig. Det betyder inte att bokhösten blir helt genomtråkig. Förutom att jag har cirka sjuttifem olästa böcker (och det är bara på mitt nattduksbord) så finns det några böcker att längta efter också.

September

Tjaa... Code Name Verity har kommit ut på svenska nu. Just sayin! (Okej jag lovar, det var det sista CNV-relaterade för idag!)


Oktober 

Jag ser framför mig en regnig oktoberkväll. Med mycket te. Och så nyaste Julia Quinn! Yay!



November

Tredje och sista delen i Engelsforstrilogin! Det här är så spännande att jag vet inte hur jag ... ahh!


BONUS! Catching Fire-filmen har ju premiär i november.


December

Courtney Milan. Jag är lite obsessed. Jag har läst de två första böckerna i den här serien och de är så sjukt bra.


2 comments:

ifrågasättaren said...

Jaaaa! Längtar till hungerspelenfilmen :) ska bli svinroligt!

Fridolina said...

Ja! Så nervöst men spännande! ;)