Tuesday, October 13, 2009

Än så länge

Har jag koll på det mesta. De flesta av djuren. Jag är djurvakt t o m fredag eftersom mamma & pappa har stuckit till Turkiet. Fammo undrade hur dom ska kunna koppla av från allt, växthus + djur.

"Jo inga problem. Tillräckligt med SPRIT bara" tyckte mamma.

"NÄJNÄJ!"

Haha ;)

Dessutom har dom ju en väldigt pålitlig djurvakt ända från Helsingfors... Nu för tillfället har jag faktiskt koll på var alla djur är. Utom Hugo har jag inte sett på länge...

Jag sover förresten i Master Bedroom (which is where the Finnish Master sleeps...) tillsammans med G&G och H&H. I natt var Helge ute så det var bara de tre andra. Det räckte bra ändå. Helge sover där nu som bäst istället (se bild), jag tror han föredrar att ha sängen för sig själv. Någon har också under natten tagit upp mammas tröja i sängen (se bild), någon som har saknat lite antagligen. Min gissning är G eller G.

No comments: