Saturday, September 18, 2010

God lördagmorgon!

Annika utmanade mig. And here I give you: osmickrande webcam-bilder. Och jag känner att min blogg-cred bara stiger. Eftersom det är lördagmorgon och jag har haft gott om tid att sova och dricka mitt te så är jag ändå ganska glad. (Och eftersom jag ofta går osminkad och oborstad så är kanske de här bilderna inte så värst sensationella.)



Note: Till er med lika dirty mind som Linda kan jag ju meddela att jag har precis lika mycket kläder på mig på andra bilden som på första.

6 comments:

Anonymous said...

Däremot ser du naken ut på den andra bilden och det är ju sensation! Är du Svenskfinlands Kissie?? :O

Fridolina said...

Heheee ;D

Annika said...

Bra Frida! Du är snart storbloggare du också!

Fridolina said...

Jaija! ;)

//t said...

Haha, naijs mugg du har! :D

Fridolina said...

JamenVISST!! :)