Thursday, September 23, 2010

Hjälp Frida vinna bokhög!

Här kan man vinna en hel hög med roliga böcker om evolutionen, modern fysik och klimathotet. Allt man behöver göra är att svara på frågan:

what do you think is the most underrated science book (written for a general audience) published in the last 50 years?

Och göra det före den 1.10. Om man inte har lust att vinna böckerna så kan man istället hjälpa mig genom att föreslå något underskattat populärvetenskapligt verk så att jag kan vinna böckerna istället. Snäääälla...? Alla populärvetenskapliga böcker jag kommer att tänka på är antingen överskattade eller välförtjänt uppskattade.

2 comments:

Anonymous said...

Jag skulle gärna hjälpa dig vinna en bokhög, men den där frågan klarar jag inte av tror ajg... :D Men jag ska fundera..

Fridolina said...

Jå, kanske nån om ekonomi? Nån rolig? ;) Äsch det finns ju faktiskt en! Freakonomics, den gillade jag, men jag tror den blev jättepopulär också, så den är ju inte precis underrated..