Sunday, September 26, 2010

Så välkomnande

Igår var jag på VN:s gulisintagningssitz och fick höra bl a

"När ska du bli färdig??"

"Sex år?? Det är ju liksom j ä t t e l ä n g e ! !"

"Vad gör du här?!"

Ja, what can I say... Jag ser fram emot ungseniorsitzen.

(Som tur var fanns där sjysta typer också. Som lånade sina skor åt mig och som fnittrade åt gemensamma bekanta med mig och som släpade hem mig (på knäna tydligen, judging by my skrubbsår) i tid till kvällsbussarna. All in all, en lyckad kväll!)

7 comments:

Marie said...

Haha, de där kommentarerna är garanterat just dem du slipper på ungseniorsitzen! :D

Fridolina said...

Jaa! :D Det ska verkligen bli skönt!

Anonymous said...

gulisar, fattar 0!
-L

Anonymous said...

Mmhm! No sense of reality whatsoever!!

Fridolina said...

Oj. Varför är jag plötsligt anonym? Blogger råddar!

Nessie said...

Frida: Så länge du inleder en kommentar med "Mmhm!" vet säkert alla ändå att det är du! :D

Fridolina said...

Mmhm, du har kanske rätt ;D