Monday, March 05, 2012

Så vad då

Har jag fallen off the face of the Earth eller vad då. Nånej, jag har varit i Österbotten och inte gjort internet så mycket. Det här har jag gjort:

Jag har varit till Kaskö och hackat is och druckit kaffe ur blommiga kaffekoppar.

Jag har varit till Töjby och fått håret klippt av Jessica. Nu är det betydligt lättare för mitt huvu på alla sätt.

Jag har varit till Vasa och sett Pleppo och min favorit Klaus-Verner har faktiskt sjungit ring mig ikväll åt mig för jag satt på första raden!

Jag har varit till Korsnäsbaren på pubkväll i lördags med bl.a Jessica, Nessie och pappa. Nessie fick träffa många korsnäsbor. ("Och hur känner ni Frida då?" "Hon är ju från Korsnäs!!!") Sedan var vi på efterfest till min gamla lägenhet. Och med min gamla lägenhet menar jag var jag bodde när jag var baby.

PS. Jag har också ätit prinsesstårta och man kan ju säga att det var för den nya prinsessan. Estelle. Himla fint namn tycker jag. Hade aldrig kunnat gissa. Men jag hade ju en känsla att det skulle bli ett E-namn. (seli seli...)

No comments: