Thursday, November 29, 2012

Hopes and Expectations

Jag har accepterat att det inte blir några galaxy leggings till Musekonserten. Men om jag skulle få välja, så skulle min outfit se ut ungefär såhär:

Muse Concert


De galaktiska leggingsen (blackmilkclothing, fast det har också börjat komma billigare versioner), någon svart (gärna musiktema) top som täcker rumpan (because leggings), det där slutsålda Museplektrumhalsbandet (för att man får drömma), svarta rejäla kängor, Orlys Space Cadet nagellack som skimrar i alla färger, Diors ljuvliga Midnight Poisonparfym (inte enbart pga den fantastiska reklamfilmen, den är god också!), Vivienne Westwoods lilla svarta clutchväska (för att Vivienne Westwood!!), de råsa örhängena är också Westwood, och så min ring och mitt läderarmband och andra slitstarka accessoarer som t.ex. gummiarmband (som det may or may not stå Nicki Minaj på, helt hursom).

No comments: