Monday, February 23, 2015

TIPS: Cirkeln

Ifall någon har missat det här viktiga meddelandet så kommer här en upprepning: läs Cirkeln!


Läs Cirkeln om du någonsin har varit en tonåring i en småstad.

Det är en alldeles särskild form av tortyr att följa Cirkeln-författarna på twitter och inte kunna gå och se filmen (för att ska den alls komma till Finland??? I don't know!!!). De bara: oooh Cirkeln får ALLA poäng i i ALLA recensioner, det är "Harry Potter möter Fucking Åmål"*, och här har ni ett underbart litet klipp med skådespelarna! Och jag bara: Gaaaaaaah!!!


Jag gör kanske inte bästa reklamen för att vara en Cirkeln-fangirl (i det här landet) just nu men min poäng är iaf att boken är superbra. (Och dessutom är ju frustration och smärta en viktig del av att vara en fangirl. Deal with it!)

* Typ mina två favoritsaker i hela världen.

2 comments:

Bokbabbel said...

Haha, fantastisk gif, PRECIS som det här inlägget känner jag också!
Och hej! Du bloggar igen! Du slutade typ lagom till att jag hittade hit igen,så jag har tagit mig bakåt i stället, men kul att du börjat igen!

Fridolina said...

Jaa - you know the pain!!! ;) Yes, är äntligen tillbaka i bloggvärlden - känns bra!