Tuesday, February 01, 2011

Nörderier. Big time.

Nörderier helt på riktigt. Gillar ni Harry Potter och/eller modebloggiga Polyvorekollage så kan det här intressera. Jag är iaf helt såld. Det är så kreativt, så kul, så genomtänkt!

Lila sammet är Dumbledore!
Albus Dumbledore
Harry. Kanske mest likt min egen stil.
Harry Potter
Åh ge mig Fleurs blåa minikjol! Och den där kappan!
Fleur Delacour
Fin röd klänning från topshop! Väldigt Hermione.
Hermione Granger
Och Tommy...
Tom Marvolo Riddle
Ååh! Dobby! Åh. Min favorit!
Dobby The House Elf
Eller nej vänta - det här är min favorit!:
The Peverell Brothers
Samma tjej har också gjort andra Harry Potter-inspirerade outfits. Som den här "Hogsmeade" t.ex. Precis vad jag skulle sätta på mig för en weekend i Hogsmeade.
Hogsmeade

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
L said...

Love it! Just LOVE it! :D

Fridolina said...

MMHM!! Visst är det alldeles ljuvligt!!! :)