Wednesday, April 22, 2009

"Does my FAT ASS make my ass look fat?"

Tjejerna som Olga och jag festade med i Uppsala är våra kompisar från ifjol, Sasha och Kate. De gör båda sina PhD:n i Uppsala och stannade därför i Svea riket lite längre. Vi har inte träffats på ungefär ett år, då vi alla fyra var på Rigakryssning. Då satt vi en hel natt i en liten skruttig hytt och pratade om allt mellan konst, vetenskap och sex. Nu satt vi en hel natt i Sashas rum och drack Zubrowka och diskuterade svenska män, Coldplay och Thailand. Inte mycket har ändrats.

Eller har det? Jag stod och valde musik framför datorn och Sasha gjorde en observation.

"Frida - have you been eating a lot?"

"I... have gained some weight. Yes. Probably. [Thank you for noticing.]"

"Oh, I don't know but - YOUR ASS!!! It's bigger!!! It's SO SEXY."

"STÖRRE = BÄTTRE" gäller lika lite för rumpor som för bröst men thank you very much jag är en stor flicka nu och känner nog igen en komplimang när jag får en.

2 comments:

mysanlover said...

Åhaha vilken underbar kommentar :D
Det är bara att keep up the good work så kommer du snart upp i min sexighetsklass.. heh.. ;)

Fridolina said...

Won't stop tills jag e i Marilyn fucking Monroe's sexighetsklass. You wait and see bara ;D