Monday, October 26, 2009

Jag ringer åt mamma

"Hej! E det Frida?? Jag kör den här ... den här lilla skottkärran här i stallet och har handsfree."

Jag berättar om min nya piercing.

"Nog gjorde det väl helst ont?"
"Joo."
"Det e rätt det!"

Pappa kommer in till stallet.

Mamma: "Vet du jag pratar med din dotter nu och hon har en ny piercing."
Pappa i bakgrunden: "Nå vetja fan he."
Mamma: "Håll i den här slangen lite - och vet du, hennes en kaveri har en i nacken kan du tajuu?? Nää han hör int han håller i den där slangen jag är nu här i Gerrys box."

Det var nog inte så farligt den här gången, hål-i-örat helt enkelt ;) Men vet ni att man får var sjätte piercing gratisHarness [Ilmainen lävistys EI voi olla korvalaajennus tai genitaalilävistys.]?! An offer you simply can't refuse.........;)

Och som du ser mamma så lånar jag dina jättefina örhängen en liten stund till!

No comments: