Monday, October 26, 2009

Wow...

What can I say? It's been a crazy crazy week... Och som efter alla crazy crazy weeks så känner man sig lite halvkrasslig samt så pank att man blir glad av att hitta en hög tomflaskor i sitt skåp. Wihuu!! ;)

Ni har fått många bilder men lite text på sistone. Tänkte ge kort förklaring till My Weekend. Enjoy!-inlägget. Okej Hugo behöver knappast någon presentation. På andra bilden dricker vi (sangria?) ur en kanna på ett av mina favoritställen i Berghäll. Vi är Anya, jag, Lisa och Jenni. Olga tog bilden, märker ni hur den är inte så suddig? På tredje bilden vill jag att ni hittar ett klistermärke med Helsingfors universitets bästa studentförenings logo på... Fjärde bilden är från en av mina favoritinstallationer på Kiasma. På femte bilden ser ni Olga och en del av Elixirutställningen på femte våningen på Kiasma. Rekommenderas. Man fick ligga på golvet.


Olga, jag och Anya före Muse i torsdags, utanför Hartwallarenan.

Hoppas ni alla kom ihåg att det var Pukeudu Pinkkiin -päivä i fredags.

No comments: