Thursday, October 01, 2009

Och skönhetstips av Fotbollsfrun

Fotbollsfrun berättar om hur hon resonerar i hårfrågor:

Jag har tagit flera hårbeslut som jag står fast vid come rain or shine or ålderskris.

1. Aldrig byta färg på håret. Alla passar i sin naturliga färg. Alla.

2. Aldrig klippa lugg.

3. Aldrig permanenta håret.

4. Aldrig använda hårschampo från Ica. Minns reklamen "Alla schampon tvättar rent. Det gör diskmedel också" Just nu använder jag Bed head från Tigi, rosa Superstar.

4. Aldrig gå till någon annan än Greger på Bergfeldts.

Jag hade nästan bestämt mig för ettan jag också, naturlig hårfärg är oftast mer classy. Kan inte minnas när jag färgade senast, men nu har jag blivit lite sugen på nya färger... Blondie? Redhead? A Blonde Redhead?? o_O Eller stick to råttfärgat..? Det här är ju svårt för er att säga, ni har ju knappast alla sett mig i blondblekt, svart (jep. jag var femton. ingen hit) och various shades of red.

No comments: