Tuesday, September 28, 2010

Pandan hette Uno och körde en röd bil

Wacky Wheels, anyone?


Vi brukade spela med Lasse när vi var små, ibland också med Sofie och Linda. Sofie och jag brukade spela med Alla Medel Tillåtna. Vilket om jag minns rätt innebar att den som kände sig i underläge fick välja att börja köra mot trafiken och försöka krocka med den andra. Antagligen också att verbal och överhuvudtaget all slags psykologisk krigföring var tillåten. Idag fick jag plötsligt megalust att spela lite (eller who am I kidding - JÄTTEMYCKY!!!) Wacky Wheels igen. Mitt i jobbet.

2 comments:

//t said...

Oj, wacky wheels o slick'n slide. De va spel de! :D

Fridolina said...

MMHM! Wacky Wheels va super!! Men jag kände inte till det där andra spelet så jag var tvungen att googla. Visade sig vara en annan inte helt rumsren produkt också ;D