Monday, October 05, 2015

Åka hit och åka dit

Så, bara en vecka efter alla andra bokbloggare i hela världen (cirka) var där så begav jag mig till Göteborg. Vilken underbar stad! Nästa gång ska vi se hav och utsikter för nu hann vi inte riktigt med sånt.


En stor chai latte hann jag med iaf och det är tradition och alldeles supergott. 


På lördagen firade vi 29-åringen med en stor fest i liten lägenhet. Här är Olya, Anya och jag igen (sex år efter bilden i förra inlägget):.


Om vi firade kanelbullens dag? SÅKLART vi gjorde!


Souvenirer: Bamseläppomada, Filter med långt reportage om romance, lilla Pixiboken Åka hit och åka dit av Carin och Stina Wirsén. ÄLSKAR Wirséns illustrationer! Det är ju förresten hon som har gjort Pocket Shops nya snygga anteckningsböcker (av vilka jag har Oksanen och Adichie). Till höger syns min nya stora plånbok som jag fick av mamma - äntligen en bekväm plånbok där man hittar sina mynt!



Nu känns det skönt att vara i Helsingfors ett tag igen.

No comments: