Saturday, October 17, 2015

En liten hälsning

Till alla som bloggar djupgående om litteratur och till alla som bloggar fnissigt om bokomslag. Till alla supernischade bloggar om nagellack eller astronomi eller öl. Till alla bloggar jag följer slaviskt och till alla som jag kollar in på då och då. Till alla er som bloggar personligt om tunga ämnen och till alla er som bloggar vackra vardagsbilder för att det får er att orka bättre med tunga saker. Till alla som skriver briljanta inlägg om patriarkatet och till alla som skriver kärleksfullt om tjejighet. Och så förstås - till alla er som egentligen mest bloggar om era katter.

NI ÄR AWESOME. OCH NI GÖR VÄRLDEN LITELITE BÄTTRE.

Nedan ett par bilder av mig och min frukostcappuccino:


Den fantastiska t-skjortan (CHECK IT OUT!!!) är en födelsedagspresent av mig själv från Nattskiftet (tips - följ på instagram för daglig dos awesome!). Cappuccinomuggen är från Salong Betong (tatueringsstudio och café) på Arlanda. Mina naglar är målade i härliga höstfärgen The Drummer is Hot från OPI. Och ni ser kanske att jag har fått hem mitt lapptäcke! (Ska visa snart!)

2 comments: