Wednesday, October 07, 2015

High five på det!

♥  Att Lady Dahmer döpte sin son efter Tamlin från Isfolket-serien. 

♥  Den här makeovern som arga romanceläsare gjorde med ett gäng klassiker:


♥  Att jag äntligen har Rose Lerners A Lily Among Thorns i min kindle. Iiih! (Cruel and unlovable heroines are my heroin.)


♥  Den här Pinklåten alltså ahhhh! Olya smittade mig och nu snurrar den i huvudet helatiden.


♥  Att Anya hämtade italienska nagellack från Rom åt mig. I färger som påminde henne om mig. Aww! 



♥  Att nästa Ivy Years-bok - The Fifteenth Minute - kommer på tisdag och handlar om en världsberömd skådespelerska som försöker leva ett normalt studieliv. (Totally inspirerad av Emma Watson!) Första boken, The Year We Fell Down, är - yay clever marketing! - gratis nu!



No comments: