Tuesday, May 05, 2009

Jag vill inte säga nånting om tentfanskapet

Men jag kan dela med mig av min aldrig sinande citatsamling med livsvisdomar.

Life's hard. It's even harder when you're stupid.
John Wayne

If at first you don't succeed, try, try again. Then quit. No use being a damn fool about it.
W.C. Fields

If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself.
Albert Einstein

Right now I'm having amnesia and déjà vu at the same time. I think I've forgotten this before.
Steven Wright

The covers of this book are too far apart.
Ambrose Bierce

2 comments:

mysanlover said...

Roliga citat! :) Men tråkig innebörd för tenten, förstås. Synd som du pressade på under wappen. Jag lånar dina citat när jag skrivit kanditenten 29.5.

Fridolina said...

Nejnej skaffa helst andra citat för din kanditent! ;)