Friday, May 29, 2009

Jomenvisst

En ryggsäck blev det! Underkläder, fem toppar, tre kjolar och ett par skor. Skipper, Trudi och Leon ryms inte med........ :(



Men jag har en känsla av att presentkassen är tyngre än ryggsäcken...



Och lite light reading till tåget... (Traveller's companion med lite historia och stuff och reseguiden med några enkla (hm) fraser och turiststuff fick jag av Olga då hon var här och De är inte kloka, de där ryssarna av Anna-Lena Laurén har jag köpt från Akademen för några månader sedan, och läst också, så den blir kanske hemma....)

2 comments:

Anonymous said...

Du packade allt du behövde i Moskva i EN ryggsäck? Respekt.. Hur länge var du där? jag menar.. hur gör man? Jag är hopplös på det och har ännu inte hittat några arbiskurser i hur man lär sig att packa vettigt..

Fridolina said...

För många dåliga erfarenheter har lett till mitt minimalistiska packande ;) Och det går nog ändå överstyr ibland ;)