Monday, November 28, 2011

Kära måndag i november

Efter en natt med dålig sömn och en dag med tungt jobb orkar jag inte så mycket mer än att ge ännu några ljuva konsumtionstips. Major want på alla de här. Sedan får jag faktiskt också lust att laga egna smycken när jag ser allt fint på Etsy. Det närmaste jag kommer sådan kreativitet var nog när jag transformerade en nyckelknippa till ett halsband. (Och då var det ändå pappa som gjorde allt jobb då han knipsade av kedjan.)


Från min favoritdikt.

Gothic bracelet.

Poe-örhängen.

Snövitsmycke.

Fred & George...

The Boy With The Bread.

Poirots små grå celler.

Austenörhängen.

Papegojor!

Ett fall för Miss Marple.

2 comments:

Anonymous said...

Dom sista örhängena var seriöst coola!

Fridolina said...

Nå visst e dom! Helt dödligt coola.

Länken gick ju helt fel också märkte jag, men jag ändrade det nu.