Thursday, November 17, 2011

Mörk morgon

Och - lo and behold - jag är vaken! Och har tid över för en extra kopp te och blogg. Tack Nessie för att du ringde och väckte! Jag har inte litat på min telefons väckarklocka på sistone och nu märker jag ju att den inte säger någonting. Jag har sovit igenom för många alarm och den har helt enkelt given up on me.

Igår kväll beställde jag en personlig almanacka åt mig från personligalmanacka.se 


Jag är väldigt exalterad. Sådär som bara en kalenderfetischist kan vara. Jag har använt egen bild. Ni får se sedan när den har kommit förhoppningsvis inom två veckor. Så där har ni dagens julklappstips, varsågoda!

2 comments:

Himmelske Danser said...

Du är kalenderfetischist, säkert =) men jag alltid gillar dina anteckningsböcker, de ser ut så konstnärliga, med olika färger och söt handstil! Min ser ut kul på utsida, men inne - mäss nu... i början det var ok, men nu - hell =)

Fridolina said...

Hihi. Jag brukade vara ännu galnare - jag skrev citat, ritade små bilder överallt... ;) Det ska jag göra med min nya kalender! Ååh vad jag längtar! ;)