Thursday, February 23, 2012

Ännu ett

Ebba hoppas också på Kristina. Och min sista gissning hörni (promise!): Karolina! Visserligen inget traditionellt svenskt prinsessnamn men så är det ju den kvinnliga versionen av Karl...

En svenskättad drottning från 1800-talet med det namnet hittade jag. Karolina Fredrika Franciska Stefania Amalia Cecilia av Wasa. How awesome isn't that? Ja jag vet inte om det märks men jag är intresserad av namn sådär i allmänhet och kungliga namn i synnerhet. Oberoende av vilket namn den svenska prinsessan får så kommer det att bli en trend. Därför tror jag inte riktigt på Alice då det redan är en trend...

Jag har inte varit så himla effektiv med packandet ikväll. Ska ännu fixa smörgåsar färdigt så jag får sova så många timmar som möjligt. Och det är inte många. "Sportlov" i Lund imorgon! Iiih!

No comments: