Friday, October 21, 2011

För säkerhets skull

"Och sedan, om inte vi finns mera då, så är biljetterna till Kristina från Duvemåla där i ...." 

Mommo tar det säkra före det osäkra och informerar oss om var hon förvarar biljetterna.

För teaterbiljetter det är allvarliga saker det. Jag blev lite nervös när jag såg att Pleppo Live var slutsålt (utom nyårsafton) men nu när jag kollade ikväll verkade det ha satts in ännu mer föreställningar. Nu borde man väl köpa genast då om man ska ha. För jag vill verkligen inte missa!

Jag var på mofas födelsedagsmiddag ikväll och åt gott och nu tänkte jag ta en varm kopp kakao och se lite Arga snickaren och försöka gå och lägga mig. (Det här mitt schema med mycket kvällsjobb gör att jag har svårt att gå och lägga mig också när jag är ledig.)

No comments: