Thursday, October 20, 2011

One for the money


Well... Ehhm...



Jag vet, jag vet! Jag gör det här i fel ordning då den här filmen kommer ut först nästa år! Men den är verkligen underhållande och så fanns den redan i min bokhylla. Jag kan definitivt tänka mig att läsa hela serien. 

När jag kom fram till vapenaffären hade oljelampan börjat blinka igen. Jag såg ingen rök, så jag drog slutsatsen att mätaren var trasig. Och vad spelade det för roll, jag tänkte ändå inte lägga ut mer pengar på olja. Bilen fick helt enkelt vara nöjd. När jag fick mina tio tusen dollar skulle jag köpa tjugo liter olja till den - och sedan knuffa ner den för en bro.

Det här med att förstöra bilar lär vara kännetecknande för Stephanie Plum.

2 comments:

Anonymous said...

Dom är helt bra dom böckerna nog. Jag tror jag orkade till nr 7 i serien, sen började det bli lite väl repetitivt. Plus att jag började störa mig på den smått blåsta huvudhjältinnan..

Fridolina said...

Jag har nog aldrig läst någon serie med såhär många böcker så vi får se hur långt jag kommer. Den här första läser jag åtminstone snabbt!