Monday, November 23, 2015

Otrogna omslag

Samma omslagsmodeller dyker ju upp ganska ofta i romancevärlden och bilder från samma fotografering och ibland också samma bild som sedan redigerats mer eller mindre skickligt. Som sagt, de flesta är begränsade till stockfoton och stockfoton är very begränsade.

Men, det här har jag faktiskt inte varit med om tidigare:


Omg vad gör du i the duke's arms jag trodde du var bound with love?!

Och alltså... de ser båda så photoshoppade ut att jag tror inte att någondera av dem var med på fotograferingen. Antagligen stod hon bara och tittade kärleksfullt på sin hand. (Eller kanske sin telefon? Sådär som när man är full och försöker läsa sina meddelanden.) Så praktiskt. Möjligheterna är ju oändliga.

PS. Bound With Love är en novell som jag har haft på önskelistan ett tag och julantologier börja dyka upp nu (den här är från ifjol) och brukar vara bra smakprov på författare man är nyfiken på. Den här har rätt stora namn så jag skulle kunna tänka mig att prova.

No comments: