Friday, November 13, 2015

The Girl of Moonlight & Sun

Äntligen. Eruphadriel har gjort en sådan här superbehändig grej:


Min blir The Girl of Moonlight & Sun. Och det är ju... inte konstigare än någon av de där riktiga titlarna. Som ofta verkar som att de har genererats med hjälp av någon dylik algoritm.

Vad blir din?

PS. Minns ni när den här trenden började? Jag har en känsla av att det var med Laini Taylors Daughter of Smoke & Bone. (Som jag förresten tyckte om, jag läste den under min långa bloggpaus men skrev lite om vad jag tyckte på goodreads.)

5 comments:

linnea p. said...

Hah, va kul! Skulle ha bajsat ner mig av förtjusning i tonåren, fast mest utav avundsjuka för ditt resultat!! Mvh,
the woman of moss & roses (i ärlighetens namn ganska jäkla nöjd med detta också, ÄLSKAR växter ju och känner mig direkt ytterst svag för idén om kombinationen sammetsmjuk mossa och vassa rostaggar, deras dofter tillsammans och allt sånt, mycket trevligt)

Anonymous said...

Hej, The King of Moss & Ravens-Rain här! Känner inte särskilt stor samhörighet med mitt nya namn, men kanske det finns nån fantasy-generator som kan göra en karta över mitt kungadöme så jag ser hur det ser ut. Det skulle hjälpa med en karta = det bästa med fantasyböcker! :D

//Linda

Fridolina said...

The Woman of Moss & Roses - passar ju verkligen dig perfekt! :D Kan tydligt föreställa mig omslaget!

The King of Moss & Ravens-Rain - jag tror också att en karta skulle hjälpa. Raven's Rain skulle totally kunna vara ett förtrollat vattenfall i ditt kungadöme! :)

Sara Pepparkaka said...

The Princess of Raven's Ravens.. Låter ju lagom skumt.

Fridolina said...

Låter som en cool prinsessa...;)