Saturday, March 10, 2012

Either that or a scented candle

I Lund med Olga på det där mysiga caféet med bokhyllor hade vi en intressant diskussion. Hon hade nämligen sett filmen och jag hade läst boken. Det var liksom jättegivande och kul men ibland kändes det som att vi pratade förbi varandra. 

One Day var det ju om förstås. Den som jag läste sist av alla men ändå tyckte om. Nu har jag också sett filmen och - what can I say - jag gillar den ännu mer. Alltså jag gillar boken ännu mer efter att ha sett filmen. För att filmen var också bra. Nu uttrycker jag mig hur tydligt som helst här så ni fattar säkert precis. Iaf vill jag säga att Hathaways accent inte störde ett dugg! Faktiskt, jag tänkte inte alls på den om jag inte tänkte på den om ni förstår vad jag menar... En bra Emma var det, och en bra Dexter, och eftersom jag är så överförtjust i Romola Garai så var det också en alldeles fabulös Sylvie. 

2 comments:

Himmelske Danser said...

Bra Dexter....hehehehe.... BRA Dexter ! Förlåt men vi pratade om det så jag vet vad mer jag kan skriva här men mina horny comments om Dexter ;)

Fridolina said...

Haha!! Han var faktiskt jättebra! ;)