Friday, March 16, 2012

Hypothetically...


Donald Sutherland om vilken av hans tidigare rollfigurer som skulle ha klarat sig bäst i The Hunger Games. En liten sneak peek av Sutherland som President Snow här: Hope. För övrigt en scen som inte alls fanns med i boken utan helt och hållet var regissörens (och Sutherlands) idé.

Annars finns det tydligen lite extra romance också. För att "spice things up a little". I don't object. Faktiskt, jag tycker det passar bra mellan de här två personerna (klicka för att läsa vilka, men se inte på videon i inlägget om du inte läst boken).

4 comments:

Anonymous said...

Nu kommer jag att få a world of hate over me från dig, men jag förstår inte hypen med det här Hunger Games. Tycker nästan det låter lite tråkigt som filmidé faktiskt.
Sååja, bring it on. ;)

Fridolina said...

Du inser säkert att jag kommer att ta det där som en utmaning och att det är mina stackars läsare som kommer att få a world of Hunger Games propaganda över sig istället. Antalet HG-relaterade inlägg kommer härmed att stiga från i medeltal 0.8 till åtminstone 4.9 om dagen! Moahahaha!! :D

Anonymous said...

Neeej, stackars läsare! Ta inte ut det över dom. :)

Fridolina said...

And we all know who's to blame..;)