Wednesday, March 14, 2012

Sex tips!

Ett:

Nu är det här lite sent påtänkt men några timmar har ni ännu på er att komma på fina nipple descriptions (as opposed to sånadär typiska, tråkiga) och vinna bokpengar! Jeejee! Eller om ni inte känner er så värst kreativa kan ni bara läsa alla förslag...

"He slid his fingers up over her nipples. They were shiny little nubs, just like the positive end of a AA battery. He felt their electric current shoot through his fingertips, zapping him with their nippleness."

"Her nipples beckoned him like elevator buttons. He pressed one to go down..."

Två:


Jag sa "om du följer med upp så kommer jag att hångla med dig". Han följde med upp.

"Sedan sov han över och GUD vad skönt det var att vara nära någon. Och efteråt när han gått hem, jag vet inte men jag kände mig väldigt levande. Livet behöver inte vara att sitta hemma i urtvättad hoodie.

Nu menar jag inte att livet ska vara att släpa hem halvt okända män heller men.

Man kanske kan hitta någon fin balans där.

Tre:

Igår kväll när jag var hungrig råkade både Clara och Sandra tipsa om mat. Jag vill fortfarande jättesnart prova på båda tipsen. Chevrepizza och pasta carbonara. Åh.

Fyra och fem:

Ja och så är det min plikt som självvald Hunger Games-informatör att informera er om att man fr.o.m. idag kan köpa biobiljetter här i Helsingfors (säkert annanstans också men det får ni söka upp själva!). På tal om bio så har Finnkino sin Superpäivä idag - filmer för 6 euro alltså! Så passa på. För jag menar, det finns ju andra filmer att se utöver Hunger Games. De jag är mest intresserad av är Hugo, The Iron Lady,   The Artist och The Girl with the Dragon Tattoo. The Help såg jag på förra superdagen.

Sex:

Lady Dahmer ger bästa presenttipset för barn i cirka fyraårsåldern. Jag skulle också gärna få en. (PRESENT alltså, inte barn i fyraårsåldern!!) Innehållet kan ju anpassas lite enligt ålder men heej, jag gillar fortfarande glitter, glam och småpengar.

No comments: