Friday, March 23, 2012

High five!

Min moster är och ser på Hunger Games-filmen as we speak! Jag väntar med spänning på vad hon som inte har läst boken tycker. 

Nessie igår: "Ursäkta att jag inte skickade gonatt igår, jag läste Hunger Games." Jag: "DET ÄR OKEJ!!!". (Hmm, har på känn att den där repliken skulle funka pretty much till vadsomhelst. "Ursäkta att jag inte lyssnar på dig men jag måste läsa Hunger Games." "Ursäkta att jag lämnade all disk åt dig men jag måste läsa Hunger Games." "Ursäkta att jag glömde din födelsedag, jag läste Hunger Games." Okej de där två första låter ju precis som jag...)

Marie läser (eller har kanske läst?) boken och åt Anna kan jag ju meddela att jag har planer på att skriva om annat än Hunger Games inom snar framtid. Promise! 
Oh and one more thing. Soundtracket Songs From District 12 And Beyond finns på Spotify.

6 comments:

Anonymous said...

Haha! Tack för den! :)

Anonymous said...

Förresten är det superduperjobbigt att kommentera på din blogg nuförtiden. Eller ja, alla blogspot bloggar egentligen. Det tar typ 5 försök innan det fastnar.

Fridolina said...

Äschdå, jobbigt! Blir mer och mer irriterad på blogspot helatiden men samtidigt känns det så drastisk att måsta byta.

Unknown said...

Bok ett klar! Mycket spännande.

Jag tänkte att jag skulle vänta till efter att jag sett filmen med att börja lyssna på tvåan, men så hade jag en så tråkig bussresa mot jobbet så jag klickade igång också den ljudboken. Ska ta filmen parallellt med Catching Fire :)

Unknown said...

... och Unknown är Marie, som också har lite kommentarproblem!

Fridolina said...

Åh, spännande indeed!! ;)

(Och dumma dumma kommentarfält, why u no work??!)