Thursday, March 22, 2012

HG-länkar

En intervju med regissören, en recension av Rolling Stone och en preliminär recension sådär from a fan's point of view. Intervjun med Gary Ross kan jag rekommendera och recensionerna kan jag rekommendera om man är en sådan som tycker om att läsa recensioner före man ser filmen. Annars inte. De är väldigt positiva iaf. Så särskilt om man har issues med sådana ska man inte läsa. (Men jag antar att de som är misstänksamma mot filmer/böcker/musik som blir hyllade är samma typer som blir irriterade på stora reklamkampanjer och hype och Hollywood öht så jag menar det är lite lost case där already.)

Unicafé i Physicum.

3 comments:

Unknown said...

Trevligt! Närmar mig slutet på första boken, sen ska jag klicka på recensionerna!

Marie said...

Trevligt! Närmar mig slutet på första boken, sen ska jag klicka på recensionerna!

Fridolina said...

Åh, nice!