Sunday, March 18, 2012

Om bloggen

Jag var på sushilunchdejt med mina girlfriends i tisdags och de uppmärksammade mig om hur krångligt det är att kommentera på min blogg. Visst, jag har hört om det tidigare men inte riktigt insett vidden av problemet.  Funkar tydligen inte alls, ibland. Så nu skulle jag ha god lust att be alla som har haft problem med att kommentera på den här bloggen att berätta om det i kommentarerna. Nånä. Jag tänkte bara meddela att jag är medveten om problemet och ska försöka göra något åt saken. Byta till wordpress verkar lite väl drastiskt trots att det säkert vore smart.

Andra tips jag fick: 

Byt layout! Hehehe. Vad är den här? Tre år gammal? Jag tror det. Och alla de där små bilderna där nere i högerkolumnen... Uppdatering vore inte helt fel, nä. Ska bli.

Byt till egen domän! Nja, jag är inte övertygad. Den här spretiga dagboksbloggen får gärna fortsätta såhär ett tag tycker jag.

Skaffa vettigt analysverktyg för bloggstatistiken! Nåja jag vet, about time!

Så, ja. Kommentera gärna! Om det går.

2 comments:

Anonymous said...

Ärliga feedback du får på sushidates. ;)

/lotta

Fridolina said...

Nå visst får ja! ;) Good for me!